Ең пайдалы жемістер

665
фото ашық ақпарат көзінен алынды
фото ашық ақпарат көзінен алынды

Жемістер адамның күнделікті рационында болуы керек. Олардың құрамында әртүрлі дәрумендер, минералдар және басқа да пайдалы компоненттер бар. Диетологтардың пікірінше, адам тұратын елде өсетін жемістерді жеген дұрыс. Ең пайдалы жемістер қандай? 

Алма - пектин мен диеталық талшықтың  қайнар көзі.
Алма пектинге және диеталық талшықтарға бай, олар ішек қозғалғыштығын, қан айналымын арттырады. Пектин организмнен зиянды холестерин мен улы заттарды кетіруге көмектеседі. Сондықтан алма тамақтан уланған кезде, жақсы көмектеседі. Сондықтан олар салмақ жоғалту үшін әртүрлі диеталарға қосылады. Алма құрамында темір мен калийдің жоғары концентрациясы бар.

Апельсин - күшті қуат көзі.
Цитрустық жемістер С дәрумені мен фолий қышқылына бай. Апельсиндер қан қысымын бір қалыпқа келтіреді, иммундық жүйені нығайтады, қауіпті холестерин деңгейін төмендетеді. Цитрустық жемістер көптеген диеталарға қосылады, өйткені олар диуретикалық әсерге ие және ас қорытуды тездетеді. Апельсиндер керемет сергітеді және күні бойы қуаттайды. Сондықтан жемісті таңғы асқа қосуға болады.

Құрма - жасартуға арналған тамаша жеміс
Құрма құрамында А дәруменінің жоғары концентрациясы бар, ол иммундық жүйенің дұрыс жұмыс істеуі мен дұрыс ас қорыту жүйесін сақтаудың маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Жеміс күшті тазартқыш және жасартатын қасиеттерге ие. Оның құрамында маңызды аминқышқылдары мен антиоксиданттар бар. Құрма өте жақсы қаныққан, төмен калориялы. Көру қабілеті үшін өте пайдалы. Жеміс керемет қанықтырады, салмаққа әсер етпейді.

Банандар - сергектік пен позитивтің жемісі.
Банандар жоғары калориялы және құрамында талшықтың жоғары концентрациясы бар, ол ас қорытуды жақсартады және организмнен токсиндерді шығаруға көмектеседі Банандарда калий мен магний көп. Минералдар күні бойы қуат пен сергектік береді, қан қысымын төмендетуге көмектеседі. Жемістерде триптофан бар, ол өңдеу кезінде серотонинге айналады – қуаныш пен бақыт гормоны. Банандар депрессиялық жағдайлармен күресуге көмектеседі. Олар әсіресе күзгі-көктемгі кезеңде, жүйке жүйесіне өте пайдалы.

Киви- иммунитетті нығайтуға арналған пайдалы жеміс.
Киви иммунитетті сақтауға көмектеседі. Жеміс құрамында С дәрумені, калий, магний, токоферол көп. Кивиді үнемі жеген кезде жүрек-тамыр ауруларының даму қаупі төмендейді, тырнақтар мен шаштар күшейтіледі. Киви артық салмақты түзету үшін көптеген диеталар құрамына кіреді. Ол төмен калориялы және аскорбин қышқылының жоғары құрамымен сипатталады. Жемістің қабығы жеуге жарамды, құрамында дәрумендер мен минералдар бар, сонымен қатар ішектерді тазартуға көмектеседі. Сондықтан жемісті қабығымен бірге жеуге болады.

Анар - аурудың алдын алатын жеміс.
Егер қандай жемістің ең пайдалы екенін қарастыратын болсақ, онда Анар туралы айтпау мүмкін емес. Жеміс иммундық жүйені нығайтады, бірқатар ауруларға қарсы тұрады. Үнемі қолданған кезде ағзадан токсиндер мен ағзаға қауіпті заттар шығарылады. Анар суық тиген кезде өте  пайдалы. Ол температураны төмендетеді, жөтелді жеңілдетеді. Жемістерді гипертониялық науқастарға қолдану ұсынылады, өйткені бұл қан қысымын төмендетуге көмектеседі. Құрамы темірмен басқа дәрумендерге өте бай. Сондықтан да анемияның алдын алу үшін ұсынылады.

Дәрігерлер күніне кемінде 7-8 жеміс жеуге кеңес береді. Бұл денсаулықты сақтауға және жастықты ұзартуға мүмкіндік береді. Диетологтар бұл тұжырыммен келіседі, бірақ жемістерді тамақтан кейін 40 минуттан ерте емес жеке тамақ ретінде ішу керек деп кеңес береді.

Пікірлер
Редакция таңдауы