Ресейдегі ең ірі 30 жарнама берушінің жартысынан көбі шетелдік брендтер. Белгілі болғандай олардың көбі Ресейлік нарыққа шығудан бас тартты, деп хабарлайды "Адырна" ұлттық порталы.
• 16-ның 13-і Ресейден шығатынын және бизнесін тоқтатқанын хабарлады. Соның ішінде барлық жарнамаларды алып тастау.
• Қолда бар деректерге негізделген алдын ала болжам бойынша, жарнама нарығы кемінде 51 миллиард рубльді (бүгінгі күні 442 миллион доллар) жоғалтады. Және бұл ең ірі жарнама берушілер арасында ғана.
• Ресей нарығына бойкот жариялауға қосылған компаниялардың қатарында Nestle, PepsiCo, Procter&Gamble, Volkswagen, L'Oreal, Mars, McDonald's, Bayer және т.б.
• Оның үстіне, осы және басқа да ірі жеке компаниялардың шығуы санкциялармен емес, тек Ресейдің уыттылығымен байланысты, олармен танымал әлемдік брендтер өздерін байланыстырғысы келмейді.
"Адырна" ұлттық порталы