Оңтүстік Кореяда 179 адамның өмірін қиған әуе апатының себебі аталды

673
Adyrna.kz Telegram
Фото: Yonhap
Фото: Yonhap

Оңтүстік Кореяда 179 адамның өмірін қиған әуе апатының себебі аталды. Бұл туралы Media.az порталы жариялады, деп хабарлайды “Адырна” ұлттық порталы.

Оңтүстік Кореяда екі күн бұрын қорқынышты әуе апаты орын алған болатын. Ұшақта 181 адам болған, олардың тек екеуі ғана тірі қалған еді.

Jeju Air әуе компаниясының ұшағы жоспардан 30 минутқа кешігіп, қонуға дайындалып жатқан кезде, диспетчерлер ұшқыштарды құстардың үйірі туралы ескерткен. Бірнеше минуттан соң ұшқыш құстармен соқтығысып, бортта төтенше жағдай орын алғанын хабарлады.

Одан кейін оқиғалар өте тез өрбіді: ұшақ шассиін шығар алмай, ұшу-қону жолағында сырғанап, бетон қоршауға соғылды. Boeing бірден өртеніп, 179 адамның өмірін жалмады.

«Ұшқыштың неге сонша асыққанын түсіну қиын», - деді Оңтүстік Кореяның Авиациялық қауіпсіздік қауымдастығының төрағасы Хван Хо Вон.

Билік кабинадағы сөйлесулерді және басқа ұшу деректерін жазып алатын рейстіркегішін қалпына келтіріп үлгерді. Дегенмен, қара жәшік зақымданған, сондықтан оны шешуге және апаттың нақты себебін анықтауға уақыт қажет болуы мүмкін.

Ұшақтың қайғылы қонуы туралы бейнежазбаны зерттеген сарапшылар жағдайдың сәйкестігі кінәлі деген қорытындыға келген. Jeju Air қонған ұшу-қону жолағы құрылыс жұмыстарына байланысты қысқа болып шықты: оның ұзындығы 2,8 километрдің орнына 2,5 болды.

Әдетте бұл ұзындық ұшақты сәтті қондыру үшін жеткілікті болар еді, бірақ ұшақ қонуға арналған дәстүрлі аймаққа түспей, ұшақ жолағының соңында бетонды құрылымға соғылды. Бұл құрылым локатор антеннасы үшін салынған еді. Егер ол әлдеқайда осал болса, құрбан болған адамдардың саны аз болар еді.

«Қозғалтқыш ақаулары міндетті түрде шасси ақауларын білдірмейді. Бұл екі фактор бір-біріне байланыссыз болуы мүмкін, бірақ бұл жағдайда екеуі де бір уақытта орын алып, ұшақты бірнеше минут ішінде жедел қонуға мәжбүр еткен», - деді Оңтүстік Кореяның Кибер университеті қоғамдық қауіпсіздік профессоры Пэк Сын Джу.

Оңтүстік Кореядағы апатқа «факторлардың өлімге әкелетін комбинациясы» себеп болған. Бұл туралы The New York Times (NYT) басылымына сарапшылар мәлімдеді.

Кореяның авиациялық қауіпсіздік қауымдастығының төрағасы Хван Хо Вонның айтуынша, ұшқыштар әдетте шасси бұзылған жағдайда қонуға асықпайды, бірақ мұндай жағдайда ұшқыш үлгермей қалды деп шешкен. Кореяның ашық киберуниверситетінің қоғамдық қауіпсіздік профессоры Баек Сун Джу шасси ақауы қозғалтқыштың ақаулығынан болуы мүмкін екенін айтты, бұл ұшқышты «бірнеше минут ішінде» әрекет етуге мәжбүр етті.

Сондай-ақ құрылыс жұмыстарына байланысты ұшу-қону жолағын 2,8 шақырымнан 2,5 шақырымға қысқарту қайғылы жағдайға әкелді. Бұл кезде ұшақ әдеттегіден ұзағырақ қонды және бұл ұзындық жеткіліксіз болды. Кейбір сарапшылар ұшу-қону жолағының соңында бетон локализатор антеннасы болмағанда апатты болдырмауға болатынына сенімді - ұшақ оған соғылып, содан кейін жарылыс болған.

Пікірлер