Halyk-тан кәсіпкерлерге арналған бизнес-анықтамалық: фискалдық чек туралы не білу керек?

804
Adyrna.kz Telegram

Бизнес әлемін түсіну қиын сияқты қызықты, әсіресе кәсіпкерлікке енді келгендер үшін бұл түсініксіз болуы мүмкін. Шексіз терминдер, күрделі процестер. Дегенмен бизнесіңіз бұрын-соңды болмаған биіктерге жетуі үшін бәрі қалай жұмыс істейтіні туралы түсінік болуы керек. Бұл мақалада Halyk Мемлекеттік кірістер комитетімен (МКК) бірлесіп, бизнеске онлайн және офлайн клиенттер үшін қажетті құжаттарды қалай дұрыс және тиімді қалыптастыру керегін айтады.

Заң бойынша, кез келген сатып алуды растайтын негізгі құжат - фискалдық чек. Фискалдық чек - бұл қызметті немесе тауарды сатушы сатып алушыға қағаз немесе электронды түрде сатып алу арқылы беретін және заңды күші бар құжат.

Фискалдық чекте не көрсетіледі:

  • Фискалдық чекті беретін адам туралы мәлімет (Сатушының атауы, ЖСН/БИН);
  • Кассалық аппарат туралы (кассаның тіркеу нөмірі, фискалдық жинақтағыштың нөмірі, чектің нөмірі, сауда жасалған күн мен уақыты);
  • төленген тауардың/қызметтің құны туралы мәлімет (Бағасы мен саны бар тауарлардың немесе қызметтердің тізімі, қажет болған жағдайда ҚҚС ставкасы);

Осылайша, фискалдық чек жоғарыда аталған барлық ақпаратты көрсетеді, бұл сатушыларға өз есебін жүргізуге көмектеседі, ал сатып алушыларға қажет болған жағдайда сатып алудың барлық мәліметтерін біледі.

Сондай-ақ, барлық кәсіпкерлер үшін чекті бермеу әрқашан заңмен жазаланатынын және нәтижесінде бизнеске қатысты қаржылық жазалау шаралары жүзеге асырылатынын есте ұстаған жөн. Егер сатушы фискалдық чекті бірінші рет бермесе, онда ескерту жазылады. Егер бұл бір жыл ішінде қайталанса, айыппұл салынады:

  • шағын бизнеске - 20 АЕК;
  • орта бизнеске - 30 АЕК;
  • ірі бизнеске - 40 АЕК;

Көптеген кәсіпкерлер фискалдық чектерді бермеудің себептерін түсіндіре отырып, оларды беру кейде тым ыңғайсыз деп шағымданады. Бұл процесті жеңілдету үшін қазіргі уақытта фискалдық чектерді шығарудың бірнеше құралдары бар.

  1. Бақылау-касса машинасы арқылы (далее - ККМ). Оның екі түрі болады:

Аппараттық бақылау-касса машинасы – бұл БКМ мемлекеттік тізілімінде тіркелген аккумуляторы, түймелері және таблосы бар дербес аппараттар (кассалық машиналар, тіркеушілер). Тіркеудің және есепке қоюдың барлық процестерін мемлекеттік кірістер комитетінің органдары (МКК немесе қарапайым тілмен айтқанда салық) жүргізеді. Мұндай БКМ фискалдық чектерді қағаз түрінде бере алады.

  1. Бағдарламалық бақылау-касса машинасы (Онлайн)

Онлайн бақылау-касса машинасы - бұл кассалық аппарат немесе МКК-да ақша операциялары туралы ақпаратты интернет арқылы жіберуге қабілетті бағдарламалық жасақтама (ұялы телефон). Онлайн-БКМ тіркеу, мәліметтерді қабылдау, қызметтер көрсету және басқа да бизнес-процестер үшін фискалдық деректер операторына (ФДҚ), мысалы, "Қазақтелеком" Ақ немесе "Транстелеком"АҚ жүгінуге болады. Фискалдық чек ұсынудың осы түрі баспа түрінде және электронды түрде берілуі мүмкін. Онлайн-касса бизнесті басқарудың әртүрлі функцияларын, мысалы, түгендеуді, тапсырыстарды, есептілікті басқаруды қамтиды. POS-терминал және мобильді POS-терминал да онлайн-БКМ түрлерінің бірі болып саналады.

  1. Чектерді Onlinebank қосымшасы арқылы шығару

Halyk бақылау-касса машинасымен бірлесіп Onlinebank қосымшасы арқылы фискалдық чектерді шығарудың жаңа функционалын іске асырды. Қазіргі уақытта бұл фискалдық чектерді шығарудың ең жоғары функционалды және жылдам әдісі.

Onlinebank қосымшасындағы "Чектер" бөлімі - бұл мобильді қосымшаны пайдалана отырып, салық салудың оңай режимінде ЖК үшін фискалдық чекті қалыптастыру сервисі. Бұл функция көлемді және ыңғайсыз касса машинасын ауыстыруға мүмкіндік береді.

Қосымшадағы фискалдық чекті жеке тұлғаға да, заңды тұлғаға немесе жеке кәсіпкерге де жасауға болады. Чекті PDF нұсқасымен бөлісуге және клиентке Onlinebank қосымшасынан кез келген мобильді мессенджер (WhatsApp, Telegram, e-mail) арқылы жіберуге болады

Ол чек фискалдық чекке ұқсас және ақпарат ЖК тіркелген жері бойынша салық органында автоматты түрде есепке алынады. Onlinebank-те құрылған чектер туралы ақпарат E-Sales Business қосымшасында да қолжетімді болады.

Сонымен қатар, Onlinebank-тің осы бөлімінде сіз чектердің бүкіл тарихын көре аласыз, чектердің автоматты түрде тіркелуін орната аласыз, кірістерді есепке алуды қадағалай аласыз және 14 күн ішінде (берілген күннен бастап) жазылған чектердің күшін жоя аласыз, бұл тауардың күшін жою/қайтару немесе құжаттың қате қалыптасуы жағдайында ыңғайлы.

  1. е-Salyq Business қосымшасы арқылы чек шығару

е-Salyq Business арнайы мобильді қосымшасын (АЕМ) тіркеу үшін мобильді азаматтар базасында тіркелген телефон нөмірі қажет болады. Кіру ЖСН /пароль немесе ЭЦҚ бойынша жүргізіледі

Айта кетейік, бұл қосымшаны пайдалану фискалдық деректер операторларының қызметтеріне ақы төлеу шығындарын жояды, ал берілген чектер туралы деректер бірден салық органына жіберіледі. Сонымен қатар, бұл құжаттар (чектер) әрқашан "e-Salyq Business" қосымшасында қолжетімді, оларды рәсімдеу үшін кассалық аппарат қажет емес және олар тек электронды түрде беріледі.

Бұл ақпарат сіз үшін пайдалы болды деп үміттенеміз және жаңа білімнің арқасында сіздің бизнесіңіз бұрын-соңды болмаған биіктерге көтерілетініне сенеміз.

Пікірлер