Диета ұстамай, жаттығу жасамай қалай арықтауға болады?

1625

Үнемі диета ұстау мүмкін емес. Иә, және жаттығуға уақыт табу әрдайым мүмкін емес, бірақ бәрі әдемі және сау болғысы келеді. Сонымен, екі жағдайды да жасамай, салмақ жоғалту мүмкін бе? "Адырна" тілшісінің мақаласын оқыңыз, сол кезде мүмкін болады.

1. Тамақтанар алдында бір шыны су ішіңіз

Техника стакана воды

Тамақтанар алдында бір стақан су ішіңіз, содан кейін тамақ кезінде асқазаныңыз тез толады, сіз аз жеп, тез тоясыз, немесе дәлірек айтсақ, сіз 1 стакан судың көлемінен аздау тамақ жейсіз, бұл кереметтің сыры асқазаныңыз түрлі май мен артық салмақ жинайтын тағамға емес, нәрлі құнарлы суға толады.

Мұны әдетке айналдыру үшін үстеліңізде су бөтелкесін қоюды ұмытпаңыз. Бұл үйде диетасыз қалай арықтауға болады деген сұраққа жауап берудегі бірінші ереже.

2. Тамақ жегенде жақсылап шайнаңыз

Почему нужно тщательно пережевывать пищу?

Тамақты мұқият шайнаңыз. Тамақтың бір бөлігін аузыңызға салып, мұқият шайнаңыз - айырмашылықты сезінуге тырысыңыз - 20-30 шайнау қозғалысы болсын. Нәтижесінде аз жеп, тезірек тоясыз.

3. Дәмдеуіштерді азайтыңыз

Как открыть производство соусов — горчицы, кетчупа, майонеза - Бизнес-производство на hobiz.ru, 2021-2022

Барлық дәмдеуіштерді минимумға дейін азайтыңыз, кетчуп, майонез, тұз және басқа да дәмдеуіштері бар өнімдердің дәмін өзгертудің немесе жақсартудың қажеті жоқ.

Мұның қаншалықты тиімді екенін сезіну үшін, тауық немесе ет дайындаңыз және тауықты немесе етті тек тұз, бұрыш қосып, кетчуп пен майонезсіз, кез келген мөлшерде жеуге тырысыңыз. Сіз аш болсаңыз да, сіз аштықты қанағаттандыру үшін жеткілікті мөлшерде жейсіз, өйткені тағам сізге дәмдеуіштерсіз «дәмсіз» болып көрінеді (айтпақшы, Ежелгі Грецияда дәмді тағамдар дайындаған аспаздар зынданға тасталған).

4. Ұйықтар уақыттан 2 сағат бұрын тамақтаныңыз

За сколько часов до сна можно есть, чтобы не набрать лишний вес - Тело Атлета

Ұйықтар алдында 2 сағат бұрын тамақтаныңыз. Сізге түнде, әсіресе тәтті немесе жеміс -жидек жеудің қажеті жоқ.

Егер сіз үйге кеш келсеңіз, тамақтанып, сосын бірден ұйықтау  бұл - дұрыс емес. Егер сіз жұмыстан кеш келсеңіз, жұмыстан шықпас бұрын жұмыста тамақтанған дұрыс.

5. Аптасына бір рет белсенді қозғалыс

Двигательная активность и ее значение для организма | Кризисный центр помощи женщинам и детям

Бәрібір қозғалыстан қашып құтыла алмайсыз. Тым құрығанда аптасына бір рет белсенді қозғалыс жасаңыз. Бұл әрине - спорт.

Мұны істеудің ең оңай жолы - фитнес. Фитнес кезінде сізге аэробты жаттығулар мен жоғары қарқынды жаттығулар ұсынылады. Аэробты жаттығулар жоғары қарқынды интервалдық жаттығулардан гөрі пайдалы (өйткені жоғары қарқынды жаттығу адам үшін жүрекке зиянды).

Аэробты жаттығулардың кемшіліктері бар, жаттығуға көп уақыт кетеді (30-40 минут), қарқынды жаттығулармен (15-30 минут) салыстырғанда. Аэробты жаттығулар майды 20 -шы минуттан кейін қарқынды азайта бастайды (дене майдан энергия алады), ал қарқынды жаттығулар дереу болады, бірақ бұл дене үшін стресстік жағдай және денеге энергияны майдан емес, жеңіл қабылдау оңайырақ.

Аэробты жаттығулардың ең тиімдісі - жүзу және жаяу жүру (жүгірмеу). Фитнес-клубта жүгіру жолында 30-40 минуттық жаяу жүру кезінде футболкадан тер шығарады.

Егер фитнес -клуб болмаса, онда бұл жазда және қыста велосипед, шаңғылар немесе коньки болуы мүмкін, немесе, кем дегенде, жұмыстан кейін жақсы ұйықтау үшін «серуендеуге» арналған жаттығулар абзалырақ.

6. Тамақтану кезінде теледидарды өшіру керек

Как выключить телевизор LG - YouTube
Тамақтану кезінде теледидарды өшіріңіз.

Кешкі ас кезінде телешоуды көруге, пультті теледидардан жасыруға немесе пультті батареядан шығарып тастауға жағдай жасаңыз, қысқасын айтқанда теледидарды қосу сізге ыңғайсыз болсын, сонда сізге оңай болады. Себебі, көңіліңіздің барлығы теледидарда болса сіз тамақ ішу мөлшерін бағалай алмайсыз. Шектен тыс тамақ ішу орын алуы мүмкін. Тек теледидар емес, телефонды да тамақ ішу кезінде ұстамаған дұрыс.

7. Тыныс алу жаттығуына 10 минут бөліңіз

Дыхательная гимнастика: как правильно делать, чем полезна в условиях пандемии коронавируса

Тамақтанар алдында бір стақан су ішкеннен кейін (бірінші тармақты қараңыз) және тамақтанар алдында, егер сіз эмоционалды түрде толқып тұрсаңыз, онда осы 10 минут ішінде тамақтанар алдында «шаршы» дем алу немесе ауыспалы тыныс алуды қолдану өте жақсы. Бұл жүйке процестерін басқаратын арнайы, өте қарапайым тыныс алу жаттығулары.

"Адырна" ұлттық порталы

Пікірлер
Ұқсас жаңалықтар