Шымкенттегі «iKOMEK 109» орталығына 10 айда 120 мыңнан аса арыз-шағым түскен

3774
Adyrna.kz Telegram
https://adyrna.kz/content/uploads/2021/05/0115e869-ab53-4117-80bf-8e292cf87560.jpeg
Өткен жылдың маусым айында ашылған қалалық ситуациялық 109 орталығы қала тұрғындарының мәселесін атқарушы органға жеткізіп, шешімін табуда өзінің тиімділігін көрсетіп отыр. Бүгінге дейін орталыққа барлығы 120 мыңнан астам арыз-шағым түскен. Оның ішіндегі жүз он тоғыз мыңға жуық арыз-шағым орындалып, қала тұрғындарының сұрақтары мен мәселелерін қанағаттандырды. Қалған 1875 арыз-шағым қаралуда, яғни жауапты мекемелер мен аудандық әкімдіктердің жіті бақылауында. Орындалған арыз-шағымдардың басым бөлігі Жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының (4916 шағым) үлесінде болып отыр. Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы – 1928, Абай ауданы әкімдігі – 881, Қаратау ауданы әкімдігі – 693, Денсаулық сақтау басқармасы – 595, «QazSmartTrans» ЖШС – 580, «ҚуатЖылуОрталық-3» МКҚК – 567, Жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау басқармасы – 544, Тұрғын үй басқармасы – 542, Әл-Фараби ауданы әкімдігі – 483, Еңбекші ауданы әкімдігі – 449, Ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы – 383 және тағы басқа мемлекеттік мекемелер мен сервистік қызмет көрсететін мекемелер орындаған. Естеріңізге сала кетейік, әрбір қала тұрғыны төменде көрсетілген әдістер арқылы өз өтінішін қалдыра алады: 1. Бірыңғай ТЕГІН 109 нөміріне қоңырау шалу; 2. WhatsApp +7 (777) 710-91-09 нөміріне жазу; 3. Instagram парақшасында жекеге жазу; 4. Facebook: IKomek Shymkent 5. @shymkentonlinekz_bot TELEGRAM-bot арқылы өтініш қалдыру.

Шымкент қаласы әкімдігінің баспасөз қызметі

Комментарии